۱۳۹۲ آذر ۳, یکشنبه

طنز غم انگیز تاریخ



  روزگار غدار به ناگاه قرعه فالش را به نام " علی مطهری " زد  و دور بینی و دستگاه شنودی در دفتر این انسان شریف از بخت برگشته و مقیم درگاه حرم کار گذاشتند  . آنچنان که به پر قبای ایشان برخورد و فریاد حقوق پایمال شده و اعتراضشان به آسمان هفتم رسید  . در صحنه علنی مجلس از نقض حریم خصوصی حرف زدند و فریاد عدالت خواهی و وا اسلاما و وا قانون اساسی سر دادند .
در عین حال گویی تا به امروز ایشان نمیدانسته اند سالهاست حریم خصوصی مردم نقض میشودو از قضا خود ایشان یکی از نقض کنندگان خیلی پر کار و پر توش و توان این مقولات و اعتراض هم چون منی به رعایت این حریم ها ، حتما از دید ایشان ابلهانه و زیاده خواهانه است هستند . ایشان همچون پدر بزرگوارشان تمام آیین ها و سنت های ایرانی را دور از شان نظام اسلامیشان قلمداد میکنند و هرکسی را که چارشنبه سوری برگزار کند خودش و پدر جدش را الاغ و نفهم خطاب میکنند .

   آقای مطهری ! تا جایی که من به یاد دارم همیشه  با جدیت هر چه تمامتر از حجاب برتر
حرف زده اید و سایرین مسئوولین را نیز ترغیب میکنید که چادر را سر من و ما کنند .
 هر سال اول مهر پیشنهاد میدهید امنیت دانشگاه دانشجویان بد حجاب را به داخل دانشگاه ها راه ندهند . به نظر شما اینها تجاوز به حریم خصوصی افراد نیست ؟ 
جناب مطهری ، طرح چنین اظهار لحیات و افاضات فاضلانه که  نشان ازعقلانیت گوینده دارد از جانب شما برای ملت زیادی  معقولانه است و درست به همین علت به شما نمی برازد و فقط باعث و بانی خنده برای ملت و خوراک جوک سازی برای طنز پردازان میشود .
و اما در خاتمه ، دست اون کسی که شنود در دفتر شما کار گذاشته است درد نکند . دمش گرم !
تابستان 92

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر