۱۳۹۲ آبان ۱۹, یکشنبه

نفثه المصدور !

نفثة المصدوری بر آنچه در برزیل گذشت!

روی سخنم با علمای اعلام سرزمین اسلامی ست در زمانه ای که سپاس ناس بدرقه همّت شماست و قضاوت بشری اهل زمین محّق بودن شما را در مجاهده شریفتان اعلام میدارد بیم آنست که بی کفایتی و بی لیاقتی وتظاهر و ریا........بعضا کسانی که شما را در عمل معاونت میدهند و از ظواهر امر بر میاید که از تعلیم یافتگان مدارس متداول سیاست هستند خللی به ایمان متابعان جان برکف برسد . پس بر خود لازم می بینم تا در گرماگرم مدح و سپاس دیگران و تا بسیار دیر نشده ایرادها بر مجاهده شریفتان وارد کنم و به حکم تقدیر گردن نهم .
دین مبین ما اولّین اصل مجاهده را تبلیغ مرام مقرّر فرموده است که به تنویر قلب ها و مغزها منتج میشود این تبلیغ در عبارت مبلغین بی بصیرت شما متوجه و معطوف است به تسخیر قلب ها و مغزها و مفتون ساختن آنها ِ که این تبلیغ ناروا و باطل خاصّ کسانی ست که هدف برایشان توجیه کننده وسیله است و پر واضح است مبلّغی که چنین تبلیغی را وجهه همّت خود کند از هیچ لغزشی در امان نیست .که فی الواقع مظاهر اعمال این چنین معاونتهایی در محضر شما و خلق خدا پوشیده نمانده است . این بر عهده روحانیّت است که نگذارد اعتبار آیین محمّدی کاستی بگیرد
گهگاه در رسانه ها منعکس است که برای حفظ بعضا مسئوولیت ها و صلاحدیدهایی حقایقی را باید مسکوت گذاشت ! خدای را ! و آن کدام مسئولیت خطیر است که محتاج به طرد حقایق و دقائق است ؟ و آن مسئوولیت فاقد حقیقت و دقّت را چگونه میتوان تعریف کرد ؟
شما را به خدای اداره سرزمین اسلامی را به دست این خواصّ معلوم الحال نسپارید که اینان نتوانند با عملکرد منحط بیمارگونه و غرض آلود خود تعریف تا موجهّی از مردم شریف میهن اسلامی به دیگران ارائه دهند . و بدتر از آن دفاع غیر قابل گذشت معذور... دیگری از انحطاط وابتذال اخلاقی چنین آدم ..........ست که میخواهد ابتذال یک فرد معلوم الحال را به کل مردهای شریف سرزمین من تعمیم دهد و انحراف اخلاقی ا و را به عنوان یک اصل و قاعده فرهنگی و بنیانی تا کل جامعه بسط دهد گویی اگر تمام جامعه به این معضل گرفتار بودند پس ایشان به خودی خود تبرئه خواهندبود. واقعا تا کجا میتوان به ملتی توهین کرد ؟ 
نمیدانم چگونه  مردان شریف هم وطن من  این اهانت را می پذیرند و بی تفاوت از کنار آن میگذرند؟ چرا و چگونه  از شرافت خود دفاع نمیکنند ؟ پریشان میگویم با حقیقتا اینقدر سقوط کرده ایم ؟ شاید این همه انتظار من ساده لوحانه است !
25 آپریل 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر