۱۳۹۲ آذر ۳, یکشنبه

آقای روحانی روی سخنم با شماست .



امروز لیست اعضاء احتمالی کابینه شما را دیدم  و راستش را بخواهید دلم به درد آمد.
اینک که سپاس ناس بدرقه همت شماست و قضاوت بشری اهل زمین ، محقّ بودن شما را درمجاهده شریفتان اعلام میدارد ، مرا چنان مینماید که خدای نا خواسته در طریقی که رهرو آنید خطا ها خفته است و بیم آن است که شما را خللی به ایمان  برسد که متابعان شما را به صلاح نرساند . پس تا بسیار دیر نشده ، میخواهم جسارت ورزیده و نکاتی چند را به شما یادآوری کنم و به حکم تقدیر گردن نهم .

  عارض  آستان شما یک ایرانی عاشق وطن و فرهنگ آن است و دستی نیز با قلم آشنا دارد
این نکته را هم یادآوری کنم که ایرادهایی که به لیست اعضا ء کابینه شما  وارد میکنم  به آن دلیل نیست که خدای نا خواسته سنگ خودم را به سینه بزنم که من نیز چون افراد همان لیست به سن بازنشستگی رسیده ام و به قول معروف آرد ها را بیخته و الک ها را آویخته ایم .
درد من درد  فوج  فوج جوان های شریف تحصیلکرده ، با انگیزه ، هوشمند و متخصص  است که همگی انرژی و  ایده های عالی و ارزشمندی برای کار و پیشرف کشور دارند ولی متاسفانه در این سالها هرگز فرصتی به آنها داده نشده است . هرگز به بازی گرفته نشده اند .
آقای روحانی گرامی ، چه میشد اگر افرادی که عمدتا هم سن و سال من هستند و آنچه را درتوان داشته اند در این سالها انجام داده اند ، به سن بازنشستگی  و استراحت برسند و فرضا به جای خانم ابتکار یا محسن هاشمی یکی از همین جوانها در کسوت شهردار تهران به مردم خدمت کند ؟
ایرادی  که شورای نگهبان در مورد آقای هاشمی و ناتوانی ایشان در ایفاء وظایف محوله وارد کردند، بد نیست که به دیگرانی نیز که معرف حضورتان هستند تعمیم پیدا کند . بگذریم از این که بعضا آقایان در سنین کهولت واقعی به سر میبرند که مظاهر آن را در گفتار و کردارشان ملاحظه میکنید .آقای روحانی ، ایران ما مملو از جوانان متخصص و متعهد و با جنم است .  آنها را به دایره بسته خودتان راه دهید و نتیجه را ببینید . اگر قرارشود افرادی با یک طرز فکر همه امور را در دست بگیرند ، هیچ  نوع تحولی که همراه با تعالی باشد ، رخ نخواهد داد .  باور بفرمایید جامعه  دررنگارنگی زیباست  و با  تضارب  افکار و آرا گوناگون  است که  رشد میکند .   همین جوان های شایسته و لایق و مدیر و مدبر بودند که شما را ریاست بخشیدند . شما را به خداوند سوگند میدهم که قدر آنها را بدانید . نگذارید بیش از این جوانهای ما راهی کشورهای بیگانه شوند .
آن ثروتی که ما در این سالها از دست داده ایم ، نفت نبوده است . ثروت ما این جوانان لایق سروری بوده اند که قدرشان را نشناختیم و با دست خود آنها را راندیم تا علم و تخصصشان را دو دستی  تقدیم بیگانگان کنند .
بگذارید بی پرده بگویم نام "علی مطهری " به عنوان وزیر ارشاد پیشنهادی بد جوری دلم را به درد آورد .
امید من این بود که در دولتی متفاوت ، افرادی متفاوت و خبره و آگاه مسئوولیت ها بپذیرند ولی در کمال تاسف ، آنچه دیدم فقط جا به جایی مهره هایی با مهره هایی شناخته شده و  از پیش تعیین شده و امتحان پس داده از دیر باز ! متاسفانه ، من در ناصیه آقای مطهری هیچ چیزی نمیبینم که دالّ بر آشنایی ایشان  در زمینه  هنرو ادبیات و موسیقی و فولکلور و هر آنچه در وزارتخانه مورد تصدی ایشان به آن نیاز است ، باشند. ایشان حقیقتا میتوانند  فرضا در زمینه تآتر و سینما سره را از نا سره تشخیص دهند ؟
آیا آقای مطهری اصلا با موسیقی و هنرهای نمایشی سر آشتی دارند ؟
آقای روحانی ، آهنگ ، آهنگ استعلاء ست . پس گوش به فرمان آن چیزی دهید که خدا را خوش آید و خیر و رضا بندگان خدا نیز در آن باشد . که مسئوولیت بزرگی را در این مقطع حساس بر دوش گرفته اید . باشد ، که همچون منی در چهار سال آینده شرمنده از رای ندادنم باشم  . یا حق !
پ. ن . امروز آقای خاتمی گفته اند ، توقع های نا به جا نداشته باشید ! ولی ایشان نگفتند کدام توقع ها نا به جاست .ایکاش ایشان لیستی از توقعات نا به جا تقدیم خلق الله میکردند !  در هر حال  چنانچه این نفثه المصدور در عداد توقعات نا به جاست ، این گردن ما و این هم تیغ قهر شما . نطع و شمشیر بخواهید و گردن بدخواهتان را بزنید .
#روحانی  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر