۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

دو کلمه حرف حساب

دو کلمه حرف حساب

انتخابات تمام شد و من با این که در انتخابات شرکت نکردم ولی خوشحالم از این که نتیجه کار تا حدودی باب میل دوستان اصلاح طلب من بوده است . در این جا میخواهم فرصت را غنیمت شمرده به عنوان دوستی که همه تان را عاشقانه دوست دارم به عنوان یک بزرگتر حرف بزنم  بزرگتری که آشکار با بعضی از شما بیست سی یا حتا چهل سال تفاوت سن دارد. باور کنید حرفهای مهمی ست و چراغ راه آینده که شاید در انتخابات بعدی که احتمالا من دیگر در این جهان نیستم به کارتان بیاید .
در دو هفته اخیر چند مطلب در مورد انتخابات  نوشتم بدون هیچ اهانت و تعیین تکلیفی برای شرکت یا عدم شرکت . صرفا نقدی بود که دیدگاه شخصی خودم راییان میکرد  . دوستانی در این مدت به من گفتند رای میدهند چون میخواهند تمرین دمکراسی کنند . شنیدن این جمله جداََ برایم شعف برانگیز بود چرا که همگی به چنین تمرینی نیازمندیم . امروز چند تن از همان دوستان تمرین کننده در اوج موفقیت جملاتی بار دوش های این حقیر کرده اند که انگشت به دهانم ! یکی مرا تشبیه به پیرزنی میکند که در پستوی خانه ضجه میزند و بر سر و سینه میکوید و استدلال های آبکی ارائه میدهد و.و مثل آو عرضه ندارد در کف خیابان مبارزه کند...
و آن دیگری با دلسوزی به من میگوید قرصات رو خوردی ؟ آلزایمرت در چه حاله ؟ دیروقته برو بخواب نکنه یک وقت پلاس بی ننه بزرگ بشه !!
.حقیقا نمیفهمم دوستان من چرا فکر میکنند پیرزن خطاب کردن من باید برایم برخورنده و اهانت آمیز باشد . باور کنید من تک تک چین و چروک های چهره ام را عاشقانه دوست دارم !!
در هر حال بازار توهین و مخالف را به قناره کشیدن داغ  داغ است و ظاهرا پایانی ندارد و هنوز پاسی از شب نگذشته دوستانم با اصرار از من میخواهند که به اشتباه خودم در عدم شرکت در انتخابات و این که عقل جمعی هرگز اشتباه نمیکند اعتراف کنم . در اینجا باید یک نکته را به دوستانم یادآوری کنم و از آنها بپرسم که جای آن عده زیادی که در این رفراندم شرکت نکردند از نظر شما کجاست ؟ آنها را از عقل جمعی به کلی حذف میکنید ؟ اصلا در کلاسیفیکاسیون شما جای میگیرند یا چون مخالف شما هستند عقل جمعی آنها حتما از جنس دیگری ست ؟

با خودم فکر میکردم اگر این تمرین دمکراسی ست پس وای به حال ما !!
محض رضای خدا این رفتار را کناربگذارید چنین کرداری در شان هیچ یک از شما عزیزان نیست به خدا سوگند چند شب پیش که در بی بی سی علی علیزاده از موضع کاملاَ برتر به یک ملت هفتاد و پنج میلیونی اهانت کرد و در کمال بی شرمی ادعا کرد که مردم ایران هنوز آماده دمکراسی نیستند قلبم درد گرفت و اشگم جاری شد . چرا باید چند نفر دست به چنین رفتاری بزنند که هر بی بتّه ای بتواند به یک ملت هفتاد و پنج میلیونی برچسب و انگ بی لیاقتی بزند ؟
من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم
تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال
و در پایان ، بحث درست ، بدون اهانت و منطقی بکنیدو پاسخ در خور بگیرید که این بنده حقیر کوچک همه شما هستم ، در غیر این صورت با پوزش از شما من بیمارم و تارهای جانم کشیده تر از کشیده ترین کشکشان عصبی ست نگذارید کوک تند ساز نا سازی که منم پاره و اوتار تحمل پاره شودکه معمولا در قبال اینگونه زخمه ها  جا خالی دادن را بلدم ، فوری سیم ساز را شل و زخمه را خنثی میکنم  .
یک بار دیگر به همه دوستان اصلاح طلب تبریک گفته و آرزو میکنم عقل جمعی شما برتر از مخالفانتان بوده باشد که سربلندی و پایندگی ایران برتر از همه چیز است
#انتخابات   #اصلاح_طلبان                
Show less
1

Add a comment...

۱۳۹۴ اسفند ۹, یکشنبه

انتخابات 94

آقا من نفهمیدم که چجوری شد که از انتخاب بین بد و بدتر و حداقل تنفس ، یهو رسیدین به این که الان بگین " بالاخره بعد از شش سال رایمون رو پس گرفتیم ؟ "
از توئیتر کاوه خوشخواه
-------------------------
کاوه جان وقتی شور حسینی آدمو میگیره هر اتفاقی میفته . دوستان اصلاح طلب ما فعلا گرم هستند و هنوز نمیدانند که به لیست ائتلاف اصلاحاتی ها با اصولگراها رای دادن و این یعنی سقوط به قعر دره . یعنی بای بای اصلاحات . این یعنی فراموش کردن مطالبات گسترده مردم در سال هشتاد و هشت و احساس خطر اصلاح طلبان از حجم مطالبات به حق مردم و کنار آمدن رقباء با هم . چکیده مطلب را هم جناب کروبی در بحبوحه جنبش سال 88 گفت ولی کسی نشنید چرا که گوش شنوایی نبود همانطور که امروز .. آقای کروبی گفتند : اگر ما احساس کنیم اختلافات ما سر سوزنی به نظام مورد وثوق ما لطمه میزند در همین لحظه همه اختلاف ها را کنار میگذاریم و به هم میپیوندیم ........
این خانواده  نسبت های سببی و نسبی پیچیده ای با هم دارند  . همچون مافیای سیسیل ایتالیا که اگر با هم تصفیه حسابی داشته باشند همه را در درون سازمان خودشان انجام میدهند حتا ممکن است لازم ببینند دست به ترور هم بزنند ولی امکان ندارد یکدیگر را مثلا به پلیس یا هر دشمن دیگری لو بدهند . بنابراین در برابر هر دشمنی فوراََ با هم متحد میشوند و مصلحت خانواده را به هر اختلافی ترجیح میدهند ...
دوستان ما خوشحالند مصباح یزدی به خبرگان راه پیدا نکرده است ولی نمیبینند که هنوز هم بیشترین تعداد نمایندگان خبرگان از محاقظ کاران تند رومنسوبین بیت هستند و ری شهری و و شرکاء آماده به خدمت وهزار ناگفته دیگر که نمیبینند و نمیشنوند . لبّ مطلب اینکه اصلاح طلبان که از اول هم اصلاحات برایشان یک شوخی بزرگ با ملت بود امزور همان شوخی را هم به کنار گذاشته خود را اصلاح کردند و رسما به صف محافظه کاران پیوسته تا بقای نظامشان را که اوجب واجبات است تامین کنند . دوستان ما هم همچنان اندر خم یک کوچه  و سیاهی لشگر و سرباز بی جیره و مواجب تحت امر که خیلی مسئوولانه و با شعف هر چه تمامتربه خیابان میریزند و دست افشان و پایکوبان موفقیت خود را جشن میگیرند.
#انتخابات  
#اصلاح_طلبان  

۱۳۹۴ اسفند ۴, سه‌شنبه

خنده بازار...

خنده بازار......
خنده بازار اصلاحات کارش به تماشا کشیده است . طرفداران سینه سوخته بعد از بیست سال باید به خیابان رفته و به جای " رای من کجاست ؟ " فریاد  "کاندیدای من کجاست ؟ " را از جگر برآورند .از طرف دیگر نیز سران مربوطه در کمال افتخار اصولگرایان یعنی رقیبان دیروز- ری شهری - درّی نجف آبادی به عنوان چهره ای مطلوب به لیست های خود اضافه کرده و برای خالی نبودن عریضه دست به دامان واژه سازی جعلی دیگری زده  و واژه "  اصولگرای معتدل " را به فرهنگ عامه قالب میکنند همانطور که صنم " روشنفکر مذهبی " را قالب کردند. کجا هستند روسای محترم و با فضل و ادب فرهنگستان زبان - آقایان دکتر پرویز ناتل خانلری و دکتر کیا - تا به ماتم فرهنگستان زبان نشسته ، مویه کنند و آه از جگر سوخته برکشند . و قصیده ها بسرایند :که : 
کار جنون ما به تماشا کشیده است
یعنی تو هم بیا که تماشای ما کنی
از سوی دیگر آقای ارجمند مشاور آقای میرحسین موسوی معلوم نیست بر چه اساسی  در بی بی سی اعلان میکند که آقای میرحسین از هوا داران میخواهند که در انتخابات شرکت کنند !! و در پاسخ به پرسش مجری که میپرسد شما از کجا میدانید که آقای موسوی با شما موافق باشند ، میگوید : " با شناختی که از ایشان دارم  مطمئنم که ایشان هم همین نظر را دارند " 
  فکر نمیکنم هواداران آقای موسوی که قرار بود ایران را قیامت کنند  تردیدی داشته باشند که خدای ناکرده ایشان لال باشند و به دیلماج نیاز داشته باشند و چنانچه  نظرشان به نظر مشاورشان نزدیک بود میتوانستند در آخرین دیدار با دختران محترمشان نظرشان را رسانه ای کنند همانطور که قبلا به دفعات  چنین کرده بودند . 
در هر حال، بگذریم از این شیر بی یال و دم و اشکم اصلاحات ....و چه پر معناست که از پدر معروفش تنها دستانی بر جلد جریده ها باقی مانده است ، دستانی که کاسه چه کنم را تداعی میکند و با این حال هنوز نمیخواهند کاسه زهر را سرکشند و این اعتراف هر چند تلخ را بر زبان جاری کنند که اصلاحات بی هیچ دستاوردی شکست خورده است و صادقانه این حقیقت تلخ تر را نیز اضافه کنند که تنها دستاورد بیست ساله ما از آن رقیبان اصولگرای ما بود که توانستند ما را اصلاح و فرمانبردار و سر به راه کنند تا لیست های مشترک با دوستان تازه و رقیبان پیشین را تهیه و تقدیم هواداران کنیم تا آنان نیز در کمال مسئوولیت پذیری و فرمانبرداری و بی هیچ پرسش و چون و چرایی اطاعت کرده و بر چشم گذارند و در نقش بیمه گر ایفای نفش کنند....
------------------
پریرخ جان !
دم فرو بند که زمانه بوی ادبار میدهد
جام را در یاب ، 
جام دیگر ریز
شب جاوید جاوید است 
دزد و محتسب در راه
من از ریزش به یاد اشگ میافتم 
به یاد التجاء در این شب دلگیر.....  
#انتخابات   #اصلاحات   .